Dagens Dagbok - Måndagen den 2 juni 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Bytte direkt om till minsta shortsen och minsta linnet, och så satte jag mig i solen på vår lilla uteplats. Och så solade och läste jag. Läste ut boken: "Den hemlige kocken" av Mats-Eric Nilsson.


Jimmy gick lite tidigare från jobbet i dag, och så åkte han till bilskolan och hade en körlektion med lastbilen. Sen kom han hem vid kvart över fyra. Då åt han och jag middag ihop. Och sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Och efter det så satte han sig på rummet vid datorn.


Jag tog med mig min dator, och så satte jag mig i soffan på den nedre balkongen, och njöt av den sköna eftermiddagssolen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0