Dagens Dagbok - Måndagen den 2 juni 2008 - Kvällen.

Sen så satt jag ute på vår nedre balkong, i kvällssolen, med datorn i knäet, till kvart över sju. Då kom Borzko hem från jobbet, och då gick jag in till köket. Jimmy kom också ut till köket från sitt rum. Och så tog Jimmy och jag en fika, och Borzko åt middag. Satt sen och pratade en stund.


Efter det så duschade Borzko och gjorde sig i ordning. Och efter det så tittade han på lite sport på teve. Jimmy satte sig på sitt rum, och spelade GTA4 på PS3. Jag la mig i soffan ute på nedre balkongen, och så började jag att läsa i en ny bok: "Någon sorts extas" av Johan Kinde.


Nu är klockan halvtio, och det blev lite svalt där ute på balkongen, så jag har precis satt mig i köket istället. Men jag tror att jag ska lämna datorn för i kväll nu, och lägga mig i sängen och läsa istället, tills det är sovdags. Och så ska jag så klart ringa Jenny och prata en stund med henne, för hon är hos Jocke i Södertälje i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0