Dagens Dagbok - Måndagen den 30 juni 2008 - Kvällen.

Och kvällen blev sen lugn och skön som vanligt.


Jimmy satt större delen på sitt rum, framför datorn, och teven.


Borzko och jag satt större delen av kvällen uppe i vardagsrummet, och läste i varsin bok.


Sen vid tiotiden så åkte jag iväg ut en sväng med bilen och hämtade upp Jenny vid Älvsjö Station. Hon skulle ju egentligen ha sovit hos Jocke i kväll. Men eftersom busstrejken börjar i natt, så sover hon här hemma i Farsta istället, så hon lättare kommer till jobbet i morgon.


Nu är klockan elva, och alla här hemma har gått och lagt sig för att sova, förutom jag. Jag ska, som vanligt, sitta här och dela min tid mellan datorn och boken en stund till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0