Dagens Dagbok - Onsdagen den 11 juni 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem till Farsta direkt efter jobbet. Hade en av mina jobbarkompisar med mig, Monica, för jag skulle följa med henne och vara smakråd när hon skulle välja ut nya glasögon. Vi parkerade min bil hemma hos mig, och sen så gick vi till Centrum.


Sen så var vi på SpecSavers Optik, och så hjälpte jag henne att välja ut bågar. När vi var klara så gick jag hem, och hon åkte hem till sig.


När jag kom hem så höll jag på här hemma på eftermiddagen och plockade, pulade, donade, grejade, och fixade med lite allt möjligt och omöjligt. Satt förstås lite med datorn också.


Middag åt jag för mig själv, vid femtiden. Och efter det så fortsatte eftermiddagen som tidigare, grejandes hemma varvandes med datorstunder.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Det gick inte att lämna kommentarer i inlägget nedaför idag heller.. :-( Vad hände med skylten på bilen sedan då, låg den bara på marken eller..? Bilägaren kom väl inte och bad om ursäkt väl? ;-D kram

2008-06-11 @ 20:11:08
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ursäkt!?! Inte troligt va... :-( Skylten hade han slängt över våra bilar, så den låg över Idris bil...



Konstigt att det inte gick att kommentera...

2008-06-11 @ 20:15:58
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0