Dagens Dagbok - Onsdagen den 11 juni 2008 - Kvällen.

Vid sextiden sen så gick jag en sväng till Centrum. Först var jag på Pressbyrån och köpte förköpshäften. Sen så var jag på J.C. och köpte två stycken svarta toppar för 199:- kronor tillsammans. Och sen så var jag på Bokia och köpte Stephen Kings senaste bok: "Blaze" för 199:- kronor. (Fotografier i separat inlägg.)


Sen vid strax före sju så gick jag hem och tog bilen och så åkte jag för att hämta Jenny på jobbet. Gick in och mötte upp med henne. Hon åt middag och jag tog en fika och en glass. Åkte sen hem, och var hemma vid åttatiden.


Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden, ungefär samtidigt som vi kom hem. Han åt middag, och Jenny och jag satt i köket med honom och pratade en stund. Borzko duschade sen och gjorde sig i ordning.




Nu är klockan halvelva, och både Borzko och Jenny har gått och lagt sig. Jag ska bara blogga det här, och sen så ska jag packa en väska inför i morgon.


Jag åker på konferens i två dagar till Djurönäset. All personal i hela skolan ska dit, och vi sover kvar där i morgon kväll.


Jag tar inte med mig datorn dit, för det blir nog ändå inte så mycket tid över för den. Så jag bloggar inte förrän på fredag kväll igen. Möjligtvis att jag kanske mobilbloggar någonting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0