Dagens Dagbok - Onsdagen den 18 juni 2008 - Första Halvan av Kvällen.

När vi kom till Farsta så gick vi till SystemBolaget för lite inköp inför Midsommarhelgen. Och efter det så gick vi hem.


Jimmy var hemma när vi kom hem. Han satt vid datorn som vanligt. Middag hade han redan ätit.


Jag höll på och fixade och grejade med lite allt möjligt när jag kom hem.


Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Han åt då middag. Sen så gick han ut och kollade lite på bilen, inför besiktningen i morgon. Och tur var det, för han hittade en trasig glödlampa som han bytte. För det är ju synd att få en ombesiktning på en sån liten grej. Efter det så duschade han och gjorde sig i ordning.


Vid kvart i nio sen så flyttade Borzko, Jenny, och jag upp till vardagsrummet. Borzko och Jenny ville ju se fotbollsmatchen mellan Sverige och Ryssland, och jag följde med som sällskap. Jimmy stannade kvar på sitt rum vid sin dator.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sitter också i tv-rummet med datorn medan min sambo kollar på fotbollen. Skönt när eländet är över, men då börjar väl os eller nåt istället? Suck, det är ju ännu värre ;)

2008-06-18 @ 22:04:55
Postat av: Bim

---> Josefin: Hahaha! Så är det! Det är ALLTID någon turnering att se för dom! ;-)

2008-06-18 @ 22:07:26
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0