Dagens Dagbok - Söndagen den 1 juni 2008 - Kvällen.

Jag satt sen ute på den nedre balkongen och varvade datorn med boken som vanligt. I datorn blev det bloggande, bloggläsande, och nyhetsläsande. Och boken som jag läste var: "Den hemlige kocken" av Mats-Eric Nilsson.


Jenny är ju hos Jocke i Södertälje, och sover där i natt. Borzko är hemma hos sin Mamma i Hallunda, och kommer väl snart hem. Jimmy är hos sin kompis Kristian i Högdalen, och kommer väl hem lite senare.


Jag ska lämna datorn nu, och lägga mig i sängen och läsa i min bok istället.


Och i morgon så är det då tyvärr måndag igen... :-(

Men det har varit en helt underbar helg! :-)

Och nu är det bara sju arbetsdagar kvar! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0