Dagens Dagbok - Söndagen den 15 juni 2008 - Eftermiddagen.

Jag tog sen med mig min dator, och en ny bok, och så satte jag mig uppe på övre balkongen. Läste bloggar och nyheter först, och sen så läste jag i boken: "Swing it!" av Linda Unnhem.


Borzko kom hem från gymmet vid halvtvåtiden. Han åt då lite, och vi tog en fika och en pratstund. Sen så satte han sig också och läste.


Sen vid halvfyratiden så åkte Borzko iväg hem till sin Mamma på sitt sedvanliga söndagsbesök.


Jag åt middag för mig själv vid fyratiden. Och efter det så satt jag återigen uppe på övre balkongen och varvade boken med datorn. Solade ansiktet också, för det var riktigt varmt och skönt när man satt i lä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0