Dagens Dagbok - Söndagen den 22 juni 2008 - Morgonen.

Mobilen larmade klockan sju i morse också, precis som oftast när jag är ledig. Jag gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn.


Borzko skulle gå upp klockan nio i dag. Han ställer oftast alarmet på klockan nio när han är ledig.


Jag fick tre nattgäster i natt också. Jenny, Jocke, och Tindra kom hem hit vid tvåtiden i natt. Dom var hemma hos vänner som bor här i närheten. Och eftersom Tindra somnade till där, så stannade dom kvar, och så tog dom en taxi hit i natt, istället för att åka hem ända till Södertälje mitt i natten.


Så nu sitter jag här i min ensamhet vid datorn, och väntar på att dom ska vakna. Det ska bli trevligt att träffa dom alla tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0