Dagens Dagbok - Söndagen den 29 juni 2008 - Andra Halvan av Kvällen.

Vid halvtiotiden så flyttade jag upp med min dator till vardagsrummet. För Jimmy skulle gå och lägga sig i sängen och titta på teve, och sen så småningom sova.


Jag varvade sen datorn med min bok: "P.S. Jag älskar dig!" av Cecelia Ahern.


Vid halvtolvtiden sen så kom Borzko hem, och då gick han och la sig direkt.


Själv så blir jag uppe ett bra tag till. Tänkte vara en extra snäll Mamma i kväll, och åka och hämta Jenny på jobbet när hon slutar klockan ett, så slipper hon åka kommunalt hem. Så jag sitter väl här och varvar datorn med boken i en timme till, åker sen vid kvart i ett, och när vi kommer hem, vid kvart över ett, blir det sängen direkt.

Kommentarer
Postat av: Duvan

Hmm, P.S Jag älskar dig. Har du sett filmen?

2008-06-30 @ 07:12:58
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Duvan: Nej, jag har inte sett filmen. Men jag har hört att den ska vara bra! Har du sett den?

2008-06-30 @ 17:38:16
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0