Dagens Dagbok - Söndagen den 8 juni 2008 - Eftermiddagen.

Jag satt sen i soffan på nedre balkongen och läste i min bok: "Människohamn" av John Ajvide Lindqvist.


Dom stora och tjocka molnen som hade kommit vid tiotiden, försvann sen vid ettiden, och det blev strålande solsken och jättevarmt igen.


Borzko kom hem från gymmet vid halvtvåtiden. Vi satte oss då båda två ute på vår uteplats och fikade, läste, och pratade.


När solen kom till vår uteplats vid tvåtiden, så la jag mig och solade en stund också.


Vid tretiden så åkte Borzko iväg. Han skulle först åka och tvätta bilen, och sen så skulle han direkt efter det åka hem till sin Mamma på sitt vanliga söndagsbesök.


Vid halvfyratiden så tyckte jag att det räckte med sol på min kropp för i dag, så då flyttade jag in i skuggan på den nedre balkongen. Satt där och läste, och läste också ut boken så småningom. Recension på den finns som vanligt i ett separat inlägg.


Lite lätt middag åt jag i min ensamhet vid halvfemtiden.


Efter det så satt jag återigen i skuggan på vår nedre balkong. Nu blev det bloggning, bloggläsning, och nyhetsläsning i datorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0