Dagens Dagbok - Tisdagen den 17 juni 2008 – Morgonen.

I morse så larmade mobilen också klockan sju. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så åt jag frukost, fikade, och läste nyheter i datorn.


Borzko hade gått upp tidigt som vanligt, och åkt iväg för att jobba som vanligt.


Pratade med Jimmy och Jenny vid halvniotiden. Då hade dom precis packat ihop sina grejer, och skulle åka iväg från Dremhack på Elmia i Jönköping. Men dom skulle ta det lugnt, och stanna till förmodligen nästan direkt för frukost, och lite senare för lunch, så dom kommer väl inte hem förrän i eftermiddag.


Jag ska strax åka iväg, för jag har tid hos min Frissa, Lotta, i Ormkärr, Hagsätra, klockan nio. Det blir helblekning och superkort klippning som vanligt. Och färgning av ögonfransar och ögonbryn. Så det tar väl ungefär tre timmar.


Kommentarer
Postat av: Anna

trevlig dag! :D

2008-06-17 @ 09:07:34
URL: http://komigenanna.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Anna: Tack! :-D

2008-06-17 @ 13:16:09
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0