Dagens Dagbok - Tisdagen den 24 juni 2008 - Kvällen.

Jag satt sen i köket med min dator, och bloggade, läste bloggar, och läste nyheter.


Jimmy satt på sitt rum vid sin dator, och han spelade också GTA4 på PS3.


Vid halvåttatiden så kom Borzko hem från jobbet. Direkt då så skjutsade Jimmy honom i Polon till verkstan, för han skulle hämta hem vår Volvo som har varit inne på reparation i dag. Dom kom tillbaka hem igen vid strax efter åtta.


Bromskivorna bak var bytta, och någon sorts länkarm. Tretusen kronor gick det på... 


Jag flyttade upp till vardagsrummet vid strax före åtta, och så satte jag igång teven för att titta på "Allsång på Skansen". Åt lite godis också som Borzko och Jimmy köpte med sig på vägen hem.


Tyckte tyvärr att det inte var ett så bra premiärprogram av "Allsång på Skansen". Bara Håkan Hellström som var bra. Och Anders Lundin förstås.


Efter programmet så började jag att läsa i en ny bok: "Kärleksbarnet" av Hellevi Wahl. Och jag läste sen större delen av kvällen. Varvade med datorn ibland också förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0