Dagens Dagbok - Tisdagen den 3 juni 2008 - Kvällen.

Borzko kom hem från jobbet vid halvsjutiden. Han åt då förstås middag, och efter det så duschade han och gjorde sig i ordning. Sen så blev det sporttittande på teven för honom större delen av kvällen.


Jimmy satt större delen av kvällen på sitt rum. Han fördelade sin tid mellan datorn, teven, och tevespelen.


Jag satt först ute i soffan på nedre balkongen, och sen senare inne i köket. Och jag fördelade min tid mellan boken och datorn.


Jenny var hemma hos Jocke i Södertälje i kväll också, och hon sover där i natt med.


En fika och en kvällsmacka och en pratstund i köket blev det för mig, Borzko, och Jimmy vid åttatiden.


Nu är klockan snart nio, och det blir sängen och boken resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0