Dagens Dagbok - Torsdagen den 26 juni 2008 - Förmiddagen.

Vid tiotiden så tog jag bilen, och så åkte jag iväg till Farstastrandsbadet. Det är ju jättenära dit, men jag orkar inte gå och bära på min solstol, det är därför jag nästan alltid tar bilen dit.


Strålande sol, jättevarmt, faktiskt inte så kall vind, och stora moln en bit bort. Inte mycket folk när jag kom dit. Bara fem personer var där före mig. Men sen så kom det fler och fler personer allteftersom. Bland annat ett helt fritids med massor av ungar.


Molnen höll sig på håll hela tiden. Bara nåt litet moln som seglade förbi ibland. Jag solade, lyssnade på musik, och läste i min bok. Och njöt av att ligga där i bikini och känna solstrålarna mot kroppen.


När jag hade solat i tre timmar, så tyckte jag att det räckte med sol för min kropp. Hungrig var jag också. Och molnen verkade komma närmare. Så vid ettiden så packade jag ihop och gav mig iväg hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0