Dagens Dagbok - Torsdagen den 5 juni 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Gick bara snabbt in och hämtade upp Jimmy och sen så åkte vi två iväg igen. Han hade slutat klockan ett på jobbet i dag, åkt hem, och duschat och gjort sig i ordning. Sen så skulle han tillbaka till jobbet för att mötas upp där inför en festkväll. Så jag var snäll och körde honom dit.


Jag kom tillbaka hem igen vid tretiden. Då blev det ombyte till minsta shortsen och bikiniöverdel, och sen så la jag mig i solstolen på vår uteplats och solade. Låg där i en timme ungefär, till fyratiden, och sen så tyckte jag att det fick räcka.


Gick då in vid fyratiden och åt middag i min ensamhet. Sen efter det så la jag mig i soffan på vår nedre balkong, och så läste jag i min bok: "Ur vulkanens mun" av Helena von Zweigbergk. Varvade med lite datorstunder ibland också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0