Dagens Jobb - Tisdagen den 3 juni 2008.

Jobbade som vanligt i dag förstås. Första halvan av dagen så var jag i skalen och fixade grönsakerna. Sen den andra halvan skulle jag egentligen vara andreman i lilla matsalen. Men jag var bara det fram till tolvtiden. Då skulle en av kollegerna gå hem tidigare, så då fick jag vara i disken istället.


Vi serverade oxjärpar, kokt potatis, och brunsås i dag. Och så vår salladsbuffé förstås.


En före detta kollega kom och hälsade på, och det var roligt att träffa henne.


Allt flöt på bara bra i dag, och ingenting speciellt hände. Härligt väder var det i dag också, så vi satt ute och fikade på eftermiddagsrasten.

Kommentarer
Postat av: Snurran

var det en som snart ska gifta sig?

2008-06-03 @ 23:23:48
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Nej, inte hon. Det var en som slutade där för åtta år sen. ;-)

2008-06-04 @ 17:57:29
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0