Vädret - Midsommarafton 2008.

Aftonbladets Väder + Expressens Väder:



MSN Weather:



Ja, så här är prognoserna över Stockholm i dag. Sitter här och funderar på vad jag ska ha på mig... Vill ju helst ha klänning, kjol, eller snygga shorts... Men eftersom vi förmodligen sitter ute, och jag är väldigt frusen av mig, och inte heller dricker något, så blir det nog jeans...

Just nu här i Farsta, klockan elva, så är det sexton grader, mest mulet, lite sol ibland, och det blåser mycket. Gick nyss ut på vår uteplats, där det är skugga nu, och då kändes det riktigt kallt tycker jag. Så det blir nog jeans på, och en tjock tröja med
.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Vi kommer inte ens försöka trotsa vindarna, vi sitter inne även om det är rätt soligt och hyfsat varmt. Ha så trevligt hos syrran!

2008-06-20 @ 12:15:02
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Vi satt ute i flera timmar! Jätteskönt! :-D

2008-06-21 @ 00:11:52
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0