Dagens Dagbok - Fredagen den 14 mars 2008 - Kvällen.

Vi kom till Heron City vid sextiden. Och där fanns det gott om bord på Pizza Hut.


Först åt vi förrätt. Jag åt vitlöksbröd med mozzarella. Sen så åt vi huvudrätt. Jag åt två portioner från salladsbuffén. Och sen så blev det efterrätt. Jag åt tre sorters glass med grädde och chokladsås. Och till dryck så tog jag mineralvatten.


Vi satt och åt, och drack, och pratade där i ungefär två timmar. Så vid åttatiden åkte vi hem till Farsta igen.


Och sen så blev det slappande resten av kvällen. Jag satte mig i vardagsrummet och tittade på Lets Dance. Och datorn fick vara med i knäet förstås också.


Borzko, Jimmy, Jenny, och Jocke slappade också och tog det lugnt resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0