Dagens Dagbok - Fredagen den 21 mars 2008 - Eftermiddagen.

Sen så blev det en lugn och skön eftermiddag inomhus, medans snöstormen rasade utanför fönstren.


Jag satt större delen av eftermiddagen uppe i en av sofforna i vardagsrummet. Och så fördelade jag min tid mellan datorn och boken.


I datorn så bloggade jag, läste bloggar, och läste nyheter.


Boken jag läste var "Den tusende gången" av Ulrika Olson och Anna Lytsy. Och jag läste också ut boken så småningom. Recension kommer i ett separat inlägg.


Lite nytta gjorde jag väl här hemma emellanåt också. Bland annat så tvättade och tumlade jag en massa kläder plus handdukar.


Borzko kom hem från jobbet vid fyratiden. Då blev det middag för oss båda. Och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Sen vid kvart i sex så åkte jag iväg med bilen. Åkte till Värtahamnen och hämtade upp Jimmy och hans kompis Kristian i Värtahamnen när dom kom med Silja Festival från sin Åbo-resa.


Körde hem Kristian till Högdalen först, och sen så åkte Jimmy och jag hem till Farsta. Jimmy bara duschade och packade upp sina grejer, och sen så körde jag honom tillbaka till Kristian, för dom skulle festa lite i kväll också.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Det var länge sedan! Hur e allt med di goh glad påsk!

2008-03-21 @ 20:44:12
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Bim

---> Elin: Hej, hej. Tack, allt är bara bra här! Ha en glad påsk du också! :-D

2008-03-21 @ 20:59:33
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0