Dagens Dagbok - Fredagen den 28 mars 2008 - Kvällen.

Jag satt sen och bloggade några inlägg, läste bloggar, och läste nyheter. Och Jimmy spelade sina tevespel.


Borzko kom sen hem från jobbet vid sjutiden. Och då åt han middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Sen klockan åtta så satte vi oss alla tre uppe i vardagsrummet, och så tittade vi förstås på Finalen i Lets Dance 2008.


Åt och drack en massa gott gjorde vi också.


När Finalen var slut, vid kvart i elva, så gick både Borzko och Jimmy och la sig för att sova. Dom var båda två väldigt trötta efter arbetsveckan.


Själv så var jag inte riktigt lika trött, så jag satte igång dvd:n och tittade på "Så ska det låta" som jag hade spelat in tidigare på kvällen.


Och Jenny har varit hemma hos Jocke hela dagen, och sover där i natt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0