Dagens Dagbok - Fredagen den 7 mars 2008 - Kvällen.

Och sen så blev det en riktigt mysig kväll med familjen. Vi åt och drack en massa gott. Och så tittade vi på "Lets Dance" och "Hjälp". Efter det så lyssnade vi på musik. Pratade en massa gjorde vi förstås också.


Jag fick min födelsedagspresent av familjen, men den har jag ju bloggat om i ett separat inlägg.


Jimmy gav också Jenny hennes födelsedagspresent redan i dag. Han var verkligen snäll och generös till hennes artonårsdag, och hade köpt en jättefin mp3-spelare till henne. Här finns länk till den.


Borzko kände sig tyvärr inte riktigt bra. Förkyld, hostig, och lite feber. Så han gick och la sig redan vid tiotiden. Hoppas att han mår bättre i morgon, när släkten kommer på besök.


Jenny var jättetrött efter en tuff arbetsvecka, så hon gick ner på rummet vid elvatiden.


Jimmy och jag satt kvar med våra datorer uppe i vardagsrummet. Musikkanalerna fick gå på teven. Och så höll vi på och fixade med min nya fotoram.


Vid halvettiden så gick Jimmy och la sig. Och jag ska väl snart också gå upp och lägga mig.


-------------  


Och Blogg.se ville inte fungera vid kvart i ett-tiden i går kväll, när jag skulle blogga det här inlägget. Därför så kommer det här nu istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0