Dagens Dagbok - Lördagen den 1 mars 2008 - Morgonen och Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Borzko gick sen upp vid niotiden och genomgick sina morgonbestyr. När han var klar så åt vi frukost tillsammans, fikade, och satt och pratade en stund.


Sen så gick han iväg till Farstahallen för att träna. Jag hade ju gärna gått ut på en promenad, men eftersom regnet vräkte ner så avstod jag, och bestämde mig för en innedag istället.


Och sen så blev det en väldigt lugn och skön förmiddag. Lite nytta gjorde jag, plockade och fixade lite, och satte igång tvättmaskin och torktumlare.


Men den största tiden av förmiddagen så satt jag i soffan uppe i vardagsrummet och delade min tid mellan datorn och boken. Började på en ny bok: "Privat - Mejlkorrespondens" av Carolina Gynning & Alex Schulman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0