Dagens Dagbok - Lördagen den 29 mars 2008 - Morgonen och Förmiddagen.

Jag hade satt alarmet på åtta i morse. Gick och la mig vid tolvtiden i går, och kände mig trött, och tänkte att jag skulle sova åtta timmar. Men jag vaknade halvsju, försökte att somna om, men det gick inte. Klockan sju gav jag upp, och gick upp.


Duschade och gjorde mig i ordning. Vid åttatiden så kom Jimmy upp. Han hade sagt att han skulle sova till tolv i dag, men hade också vaknat tidigare, och kunde inte heller somna om.


Vi två åt då frukost tillsammans, och satt och fikade en stund. Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och efter det så satte han sig på sitt rum och spelade sina spel på PlayStation 3.


Vid niotiden så vaknade Borzko och gick upp. Han duschade då och gjorde sig i ordning. Och sen så åt han frukost.


Jag gick sen iväg till Centrum vid halvtiotiden, för lite shopping. Vad jag handlade kommer på fotografier i ett separat inlägg lite senare.


Kom hem vid halvelvatiden igen. Borzko hade då redan satt igång med vår veckostädning. Och jag satte också igång med den när jag kom hem.


Kommentarer
Postat av: jenny

ha en bra dag :)

2008-03-29 @ 13:05:01
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: Bim

---> Jenny: Tack det samma! :-)

2008-03-29 @ 13:09:10
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0