Dagens Dagbok - Lördagen den 8 mars 2008 - Morgonen och Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse, och då gick jag upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Jenny vaknade vid åttatiden, och Jimmy vid niotiden. Så vid niotiden åt vi alla tre frukost tillsammans. Och efter det så gjorde Jimmy och Jenny sig i ordning.


Borzko vaknade vid niotiden. Men han gick bara upp och tog ett par Alvedon, och sen så gick han och la sig igen. Han var förkyld, hostig, och hade lite feber. Så han skulle sova till tvåtiden, och försöka att sova bort lite av sjukdomen, så han skulle orka med kvällen.


Vid tiotiden sen så åkte jag, Jimmy, och Jenny till Centrum. Först så kollade Jenny runt lite i några klädaffärer, men hon köpte inget. Vi gick sen en sväng till SystemBolaget, men det blev inget köp där heller, vi konstaterade att det fick räcka med det vi hade hemma.


Sen så gick vi upp till Waynes Coffee och tog en fika. Jag drack en chai latte och åt en citron- och marängpaj. Och så satt vi där och pratade en stund.


Slutligen så gick vi till HemKöp där vi handlade massor med gott att äta till kvällen.


När vi kom hem så plockade vi upp allting. Och sen efter det så gick vi ner i källaren och hämtade upp våra femton stycken fällstolar som vi har där. Och så möblerade vi om i vardagsrummet för att få plats med allt och alla.


Kommentarer
Postat av: Ahnna

Ni får ha en kanon kväll. Själv ska jag jobba, tittar kanske in i kväll och komenterar melodifestivalen. Åhh igår var det svårt vilket par som skulle ut, men jag tyckte nog Danny. Men matte och carin blev ju glada så.. men jag hoppas Tina är med till slutet, vilken glad tjej!!/ahnna

2008-03-08 @ 12:42:23
Postat av: Bim

---> Ahnna: Tack ska du ha! Du får ha en bra kväll i kväll också, trots att du jobbar.

Jag ville nog att Danny skulle åka ut i går också. Eller Karl-Petter.

Hejar på Tony och på Tina.

2008-03-08 @ 14:30:23
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Mia

Grattis på födelsedagen i efterskott!
Hoppas ni får en trevlig kväll & hälsa & gratta Jenny på hennes stora dag.
Hälsa till familjen i kväll från mig.

Ha det gott.
Kram

2008-03-08 @ 15:15:40
Postat av: Bim

---> Mia: Tack ska du ha! Och jag ska hälsa Jenny och alla andra! Ha det bra själv! *Kram*

2008-03-08 @ 15:21:40
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0