Dagens Dagbok - Måndagen den 10 mars 2008 - Eftermiddagen.

Åkte för ovanlighetens skull inte hem direkt efter jobbet. Utan jag åkte direkt till min Frissa Lotta på Susannes Hårservice i Ormkärr.


Och väl där så gjorde jag det jag alltid gör. Jag helblekte håret jätteljust. Jag klippte håret jättekort. Och jag färgade ögonbrynen och ögonfransarna, och plockade ögonbrynen.


Det tog cirka tre timmar, och det kostade åttahundra kronor. Och som vanligt så var det jättekul att träffa min vän och före detta granne Lotta.


Kom hem vid halvsextiden. Då var både Borzko och Jimmy hemma. Jimmy hade jobbat över en timme, och kommit hem vid halvfemtiden. Borzko hade kommit hem vid femtiden. Båda hade duschat och gjort sig i ordning. Och när jag kom hem så åt vi tre middag tillsammans.


Jenny jobbade i dag mellan nio och sex. Sen så åkte hon hem till Jocke i Södertälje i dag också, och sover där i natt med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0