Dagens Dagbok - Måndagen den 24 mars 2008 - Morgonen och Förmiddagen.

I morse så larmade mobilen klockan åtta. Gick och la mig vid ettiden i går, och tyckte det kunde vara lagom med sju timmars sömn.


Vaknade till en gång vid tretiden i natt när Jenny och Jimmy kom hem från festandet hos Maria och Patric.


Vaknade också till en gång när Borzko gick upp klockan halvsju för att åka och jobba extra i dag.


Jag gick i alla fall upp klockan åtta. Duschade och gjorde mig i ordning. Och sen så blev det förstås frukost och fika, och så lite nyhetsläsning i datorn under tiden.


Solen tittade fram litegrann när jag gick upp. Men sen så kom snöstormen... Mulet, grått, blåsigt, ett par minusgrader, och ett ymnigt snöfall...


Så det blev ingen promenad i dag heller. Hade egentligen tänkt mig att i alla fall gå till Centrum och till SolAkuten för att sola. Men jag hade inte ens lust med det... Solar i morgon istället.


Jag satte mig med datorn istället. Och som vanligt så blev det bloggning, läsning av bloggar, och läsning av nyheter.


Vid tiotiden så vaknade Jenny och gick upp. Hon åt då frukost, jag tog en fika, och vi satt och pratade en stund. Sen så gjorde hon sig i ordning. Och vid halvtolvtiden så åkte hon iväg hem till Jocke i Södertälje.


Ungefär samtidigt som Jenny åkte iväg vid halvtolvtiden, så vaknade Jimmy och gick upp. Han åt då frukost, jag tog en fika även med honom, och vi fick också en pratstund. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Kommentarer
Postat av: Duvan

Vilka bloggar läser du? Kan du tipsa om några bra? Helst inte modebloggar.

2008-03-24 @ 16:29:08
URL: http://greendove.blogg.se
Postat av: Bim

---> Duvan: Jag tror att jag skriva ett inlägg med mina favoritbloggar. Det var länge sedan jag gjorde det faktiskt.

2008-03-24 @ 16:47:57
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0