Dagens Dagbok - Måndagen den 3 mars 2008 - Eftermiddagen.

Jenny kom och mötte mig på jobbet klockan två när jag slutade. Sen så åkte vi direkt därifrån ut till Länna Handelsplats.


Först så gick vi och fikade och satt och pratade en stund om lite allt möjligt. Sen så satt vi och planerade lite vad vi skulle köpa inför vårt födelsedagsfirande på lördag. (Mobilbloggad bild finns längre ner.)


Efter det så gick vi in på EKO. Där handlade vi en massa olika kemtekniska saker. Jag handlade hem till oss i Farsta, och Jenny handlade hem till Jocke i Södertälje.


Jimmy kom sen och mötte oss där, han kom direkt från jobbet.


Sen så åkte vi alla tre till Willys. Där handlade vi en hel del av det som vi ska ha på lördag. Allt utom färskvarorna och godiset. (Mobilbloggad bild finns längre ner.)


När vi var klara där så tog jag Volvon och åkte hem till Farsta.


Jimmy tog Polon och skjutsade Jenny hem till Jocke i Södertälje, för hon hade handlat en hel del, så slapp hon släpa det på tåget. De fick även matpengar av mig, så de skulle äta på McDonalds i Södertälje tillsammans med Jocke.


Jag packade upp alla varor när jag kom hem. Och sen så åt jag lite lätt middag i min ensamhet.


Efter det så höll jag på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0