Dagens Dagbok - Måndagen den 3 mars 2008 - Kvällen.

Sen så satte jag mig i köket med datorn som vanligt. Och sen så satt jag där större delen av kvällen och bloggade, läste bloggar, läste nyheter, och chattade lite med Jenny i Södertälje.


Borzko kom hem från jobbet vid sextiden i dag. Han åt då middag, och vi hade en pratstund. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Och därefter så satte han sig uppe i vardagsrummet och tittade på sport på teve.


Jimmy kom hem, från Jocke och Jenny i Södertälje, vid tiotiden.


Nu blir det sängen och lite bokläsning innan det är dags att sova.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Om 13 dagar fyller jag 18 år, men jag har absolut ingen aning om vad jag ska önska mig.. Tyck till i min blogg vad du skulle önskat dig om du fyllde år nu och ge mig inspiration!

tack på förhand och ha en fantastisk dag ;)

2008-03-04 @ 10:47:28
URL: http://madeleine0.blogg.se
Postat av: Bim

---> Madeleine: Om 9 dagar fyller min dotter 18 år!
Jag kanske skriver något tips i din blogg sen.
Ha en bra dag du också.
Och grattis i förskott! :-D

2008-03-04 @ 16:16:29
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0