Dagens Dagbok - Onsdagen den 12 mars 2008 - Eftermiddagen.

I dag åkte jag inte hem direkt efter jobbet, som jag nästan alltid gör i vanliga fall. Utan jag åkte  direkt till McDonalds i Västberga, och mötte upp med Jenny där. Hon hade jobbat ett pass mellan nio och två.


Vi två åkte sen direkt till IKEA i Kungens Kurva. Och väl där så gick vi nästan direkt till Caféet på bottenplanet och fikade. Jenny åt en ostfralla. Och sen så delade vi på en havreboll, en blåbärsmuffins, och en bit cheesecake. Varsin cappuccino blev det också.


När vi satt där och fikade, så ringde Jimmy. Han hade precis slutat på jobbet, och bestämde sig för att komma och möta upp med oss.


När han sen kom, så satt vi kvar en liten stund till, och sen så gick vi runt på IKEA och plockade ihop det vi skulle ha.


Jenny köpte glas. Jag köpte ännu ett extrabord. Och sen så köpte jag lite prylar till två jobbarkompisar.


På vägen ut från IKEA så blev det varsin mjukglass också.


Sen så åkte vi till Rusta. Där köpte vi ingenting.


Efter det så blev det CityGross. Där handlade Jenny en massa grejer till sin fest på lördag, typ plastglas, ballonger, serpentiner, chips, nötter, med mera.


En sväng in på SystemBolaget blev det också. Rödvin och mousserande vitt vin blev inköpen där.


Sen så var vi klara med shoppandet, och Jimmy var hungrig. Så vi åkte till McDonalds där vi åt middag. Jag åt en McFish och drack en mjölk.


Och så åkte vi sen hem till Farsta igen. Vi var hemma vid sextiden ungefär.


Kommentarer
Postat av: Fia

Jisses vad ofta ni är på IKEA.. Vad pengar det måste gå åt.. :P

2008-03-12 @ 20:06:03
Postat av: Bim

---> Fia: Ja, i dag så handlade jag för 99:- kronor... ;-D

2008-03-12 @ 20:14:34
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0