Dagens Dagbok - Onsdagen den 12 mars 2008 - Kvällen.

Jag, Jimmy, och Jenny kom hem till Farsta igen vid sextiden. Borzko kom hem från jobbet strax efteråt. Han åt då middag, och vi andra tre tog en fika i köket med honom. Och så satt vi där och pratade ganska så länge.


Sen så blev det uppackning av inköpen, läsande av post, och lite allmänt plockande och fixande här hemma. Både Borzko och Jimmy duschade och gjorde sig i ordning i tur och ordning också.


Jimmy och Jenny var över till våra närmsta grannar, och pratade med dom om festen på lördag.


När jag var klar med mitt grejande här hemma, så satte jag mig med datorn i köket. Och sen så satt jag där större delen av kvällen.


Borzko satte sig uppe i vardagsrummet och tittade på sport på teve.


Och Jimmy och Jenny satt mest på sina respektive rum, framför sina datorer.


Nu är klockan tio, och både Borzko, Jimmy, och Jenny har gått och lagt sig för att sova. Bara jag kvar uppe. Men jag ska nog ta och gå och lägga mig och läsa i min bok istället strax.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej hej och tack för titten hos mig! Det är kul att se att det är folk över 20 år som vunnit tävlingen och som inte bara modebloggar ;o)
Jag är dessutom bonde, hur glammigt är det! Skrev precis ett inlägg om hur ett arbetspass på morgonen ser ut för mig.
Det ska bli spännande att se var som kommer hända "med oss vinnare"! Ha det bra!
Kram Marie

2008-03-12 @ 22:12:12
URL: http://mariwi.blogspot.com
Postat av: Bim

---> Marie: Hej! Kul att du kikade in här hos mig också! Jag tror att vi är fem stycken som är över tjugo år, av dom trettio vinnarna! Och jag är klart äldst med mina 47 år! ;-D

Jag är inte så "glammig" heller. Mattant jobbar jag som! Jag lägger i och för sig in en "dagens outfit" ibland, och fotograferar det som jag shoppar, men det är typ allt i modeväg.

Ja, det ska bli kul att se vad som händer framöver! Ha det bra du också! *kram*

2008-03-12 @ 22:24:09
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0