Dagens Dagbok - Onsdagen den 19 mars 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Var hemma bara en kort stund, och sen så gick jag till Centrum, och till SolAkuten. Solade där i en halvtimme som vanligt. Lika skönt var det som vanligt också.


När jag kom hem sen så höll jag på och fixade och grejade med lite allt möjligt här hemma.


Jimmy jobbade över i en timme i dag, och kom hem vid halvfemtiden. Då åkte han och jag direkt till Willys i Länna. Massor med kassar blev det i dag, och nästan tolvhundra kronor gick det på.


När vi kom hem så plockade upp allt, och sen så åt vi middag vid halvsextiden. Borzko kom hem från jobbet då, så vi åt alla tre tillsammans.


Sen så duschade både Jimmy och Borzko i tur och ordning.


Jenny jobbade i dag på McDonalds mellan sju och fyra. Sen så åkte hon direkt hem till Jocke efter  jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0