Dagens Dagbok - Söndagen den 16 mars 2008 - Kvällen.

Sen så satt Jimmy och jag och slöade i vardagsrummet mellan fem och nio. En massa slötittande på teve blev det i kväll. Vi var båda trötta, Jimmy efter festen i går, och jag efter att jag sov så dåligt i natt. Vi höll också självklart på i våra datorer också.


Vid niotiden sen så flyttade vi ner från vardagsrummet. Jimmy gick in på sitt rum för natten. Jag satte mig i köket med datorn en stund. Borzko kom hem från sin Mamma vid halvtiotiden.


Och nu blir det väl snart en tidig sänggång för oss båda. Borzko ska gå upp klockan fyra, och jag klockan halvfem.


För det är ju tyvärr måndag i morgon igen... :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0