Dagens Dagbok - Söndagen den 2 mars 2008 - Kvällen.

Började sen på ytterligare en bok: "Brokeback Mountain - och andra berättelser från vidderna" av Annie Proulx. En bok med elva noveller i, bland annat den novellen som filmen "Brokeback Mountain" blev till av.


Sen så satt jag större delen av kvällen uppe i soffan i vardagsrummet, och så delade jag min tid mellan datorn och boken. Ingen teve alls blev det i kväll.


Vid strax före nio så kom Jimmy hem från sin helg i Norrtälje. Och strax efter nio så kom Borzko hem från sin Mamma. Jenny sover ju hos Jocke i natt också.


Och i morgon så är det då tyvärr måndag igen... :-(


Kommentarer
Postat av: anna

Du borde blogga lite mer när du är på jobbet!!

2008-03-03 @ 11:02:08
Postat av: Bim

---> Anna: Ja, det borde jag faktiskt! Jag ska tänka på saken! ;-D

2008-03-03 @ 17:34:11
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0