Dagens Dagbok - Söndagen den 9 mars 2008 - Eftermiddagen.

Vi kom hem från Centrum vid ettiden. Då blev det lite lätt lunch och en fika för oss alla. Efter det så satte vi oss uppe i vardagsrummet för lite tevespelande på Nintendo Wii.


Först så spelade vi Guitar Hero 3 en stund. Sen efter det så spelade vi Bowling. Och slutligen så blev det lite Lego Star Wars.


Vi testade givetvis också min nya massagedyna. Och vi satt även lite vid datorerna.


Vid halvfyratiden sen så åkte Borzko hem till sin Mamma på sitt sedvanliga söndagsbesök.


Vi andra åt då middag tillsammans. Jimmy och Jocke åkte iväg till McDonalds och köpte mat till oss alla där. Jag åt en Mc Fish Meny.


Sen så packade Jenny, Jocke, och Tindra ihop sina grejer, och så skjutsade Jimmy iväg dom vid strax före fem.

Han körde dom till Sickla, där dom skulle möta upp med Tindras Mamma, för överlämnande av Tindra, och sen så skulle dom hem till Jocke i Södertälje. Nu ska Jenny förmodligen sova där i tre nätter, och så kommer hon hem hit till Farsta på onsdag igen.


Jag fixade det som var kvar av veckostädningen, och körde tvättmaskinen och torktumlaren några gånger också.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag är avundsjuk, jag vill också ha en massagedyna, den ser himmelsk ut!

2008-03-09 @ 19:18:02
URL: http://yo-hanna.bloggspace.se
Postat av: Bim

---> Johanna: Ja, den är jättehärlig! Den kommer jag verkligen att använda!

2008-03-09 @ 19:22:25
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0