Dagens Dagbok - Tisdagen den 11 mars 2008 - Kvällen.

Och kvällen var lugn som vanligt även i kväll. Jag har haft lite ont i huvudet i dag också, men väldigt mycket mindre än i går. Men däremot så har jag varit oerhört trött i kväll. Så det blir nog tidig sänggång i kväll också.


Borzko kom sent hem från jobbet i dag, först vid niotiden. Middag hade han ätit tidigare i dag, någonstans på körvägen hem.


Jimmy satt och tittade på teve större delen av kvällen. Och han satt förstås också lite vid datorn.


Jenny jobbade i dag mellan nio och två. Sen så var hon och tränade på SATS. Och sen så åkte hon hem till Jocke i Södertälje i kväll också. Och hon sover där i natt också.


Nu ska jag strax lägga in min EFIT från i går. Blogg.se har krånglat för mig i kväll, så det har tagit jättelång tid att ladda upp alla arton fotografierna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0