Dagens Dagbok - Tisdagen den 4 mars 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Gick bara in en kort stund, och sen så gick jag ut på en promenad. Gick i ungefär en timme, runt omkring här i Farsta. Det var strålande sol, men bara cirka två grader varmt, och en hård och isande vind tyvärr. Lyssnade på min ljudbok medans jag promenerade.


När jag kom hem igen, vid halvfyratiden, så höll jag på som vanligt här hemma, och fixade och plockade med lite allt möjligt. En stund vid datorn blev det förstås också.


Vid halvsextiden så kom Jenny hem från jobbet. Då åt vi middag hon och jag, och så satt vi och pratade en stund. Efter det så gick hon in och duschade och gjorde sig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0