Dagens Dagbok - Torsdagen den 20 mars 2008 - Kvällen.

Och sen så blev resten av kvällen lugn och skön. Jag satt större delen av kvällen med min dator, och bloggade, läste bloggar, och läste nyheter. Började också att läsa i en ny bok: "Den tusende gången" av Anna Lytsy och Ulrika Olson.


Borzko tillbringade större delen av kvällen med att titta på sport på teve. Men nu har han gått och lagt sig för att sova. Han ska gå upp halvsju i morgon bitti, och sen åka iväg för att jobba extra.


Jenny är ju hemma hos Jocke. Och Jimmy är ju på väg till Åbo.


Jag ska nog byta vardagsrumssoffan mot sängen snart. Och så fortsätta att läsa lite i min bok där, innan det är sovdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0