Dagens Jobb - Fredagen den 7 mars 2008.

Äntligen fredag! Och också min födelsedag! Men jag jobbade självklart som vanligt i alla fall.


Och även denna veckans sista dag, så var jag först halva dagen i skalen och fixade grönsakerna. Efter det så var jag den andra halvan av dagen i diskrummet där jag plockade disk och skötte grovdisken.


I dag så serverade vi kebabgryta med kokt ris. Och självklart så hade vi vår salladsbuffé också.


Fortfarande så var en av kollegerna sjuk, så vi hade en personal färre.


Det blev även i dag en ganska så hektisk dag. Men i dag så fick jag och min kollega lite mer hjälp i diskrummet, både av Snurran och av vår Husmor Mita.


Vi jobbade in fikarasten i dag, så vi kunde bli klara en halvtimme tidigare. Och så hade vi APT-möte klockan halvtvå till strax efter två. Rektorn och kanslisten var också med på mötet.


Vi fikade under mötet. Och jag bjöd på fyra sorters glass till kaffet, eftersom jag fyller år i dag. Och mina kära kollegor uppvaktade mig med en blomma. (Bild kommer i ett separat inlägg senare.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0