Dagens Jobb - Måndagen den 17 mars 2008.

Jobbade som vanligt i förrgår, måndags. Den här veckan så ska jag egentligen vara första halvan av dagen i skalen och fixa grönsakerna, och sen så ska jag vara den andra halvan av dagen i lilla matsalen som försteman.


Men eftersom vi har personalbrist den här veckan, så var jag bara först en stund i skalen och förberedde grönsakerna, sen så dukade, förberedde, jag matsalarna, och sen så var jag försteman i lilla matsalen.


Vi var två personal färre. En av kollegerna var sjuk, och en annan var ledig.


Vi serverade köttfärssås med spaghetti. Och vår salladsbuffé förstås.


Det var en mycket hektisk och stressig dag. Två kvinn kort känns ju så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0