Jimmy gjorde bort sig lite i dag! ;-D

image2580


På väg hem från jobbet så stannade Jimmy till i Centrum. Jag vet att det var för att köpa en födelsedagspresent till mig, från honom, Jenny, och Borzko.

När han kom hem så gömde han påsen bakom sin jacka, så jag inte skulle se vilken affär han hade varit i.

Men sen när vi satt och åt middag, så skulle han berätta något och då råkade han säga:

"När jag var på OnOff..."

Hahaha! Så nu vet jag att jag får något från OnOff! Och där finns det ju faktiskt nästan bara roliga saker!

Jag har en liten aning om vad det kanske kan vara... Det finns ju en grej som jag har gått och kollat på där... Men jag vill ju inte förstöra glädjen för min familj, så jag tänker inte nämna här vad jag tror!

Vi får väl se i morgon! Eller på lördag! Jag fyller ju i morgon, men vi ska ju fira både Jenny och mig på lördag, för hon fyller nästa torsdag.

(Självklart så har ju Jimmy godkänt och läst detta inlägg!)

Kommentarer
Postat av: Snurran

Jag tror du får en.....locktång! Hahahaha!
Eller inte ;-D
*kram*

2008-03-06 @ 21:22:27
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Sanna

Haha ojdå ;D han är söt han!

2008-03-06 @ 22:27:22
Postat av: Bim

---> Snurran: Hahaha! Hoppas inte en locktång i alla falla! ;-D

2008-03-07 @ 15:13:10
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Sanna: Ja, visst är han!? ;-D

2008-03-07 @ 15:14:24
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0