Lite Guitar Hero 3-resultat.

Några resultat från mitt och Jimmys Guitar Hero 3-spelande i dag.


image2743


Här fick jag 98 %, 372 noter i rad, OCH JAG SLOG JIMMY! ;-D


image2744


Här fick jag bra i både, noter i rad, poäng, och procent på träffade noter, på en lite (i mitt tycke) svårare låt.


image2745


Här är den svåraste låten av alla (tycker jag), och det här är nog det bästa som jag har haft på den.


(Och jag förstår att många av er andra (som är yngre) som spelar Guitar Hero 3 säkert tycker att jag är urdålig, och att mina resultat inte är mycket att visa upp. Men jag jämför mig med mig själv, och om jag ska jämföra mig med andra, så blir det med dom i min egen ålder, och då tycker jag att jag är helt okej!)


Kommentarer
Postat av: lisa

Hehe, tycker du är mkt bättre än min mamma iaf! men dags att byta från easy nu kanske? ;)fast det är iofs roligare o känna sig duktig än när de blir för svårt:)

2008-03-24 @ 17:40:40
Postat av: Bim

---> Lisa: Jag tycker att det är så stor skillnad mellan EASY och MEDIUM. Först så går det ju mycket snabbare, och så blir det ju dom blåa noterna också. Känner inte alls för det än... ;-D

2008-03-24 @ 18:02:51
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Jenny Kullin

Du har gått om mig morsan !
Och jag är ung ;) Så du är grym med andra ord !
Älskar dig, puss o kram

2008-03-24 @ 18:48:27
URL: http://jennykullin.blogg.se
Postat av: Bim

---> Tufsan: Åh! Så jag har gått om dig! Grymt! ;-D Tack för berömmet och dina fina ord! Älskar dig också! Puss och kram från Mamsi! :-D

2008-03-24 @ 18:50:20
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Mickan

söta ni är ! :D
jag som trodde jag sög efter drygt en månades spelande, nu kör jag på hard och klarar nästan alla låtar ! :D så man kanse inte är så dålig trots allt ! ;D

2008-03-28 @ 16:44:11
Postat av: Bim

---> Mickan: Jag är faktiskt stolt över mina resultat. Jag är 47 år gammal, och för mitt kön, och min ålder, och min erfarenhet av gitarrspelande och tevespelsspelande, och efter den tiden jag har lagt ner, så tycker jag att jag är bra! ;-D

2008-03-28 @ 16:51:29
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0