"Man on Fire"

image2549                         image2550


image2551               image2552               image2553


I kväll så såg Borzko och jag actionfilmen "Man on Fire" från 2004.
Många bra skådespelare var med i den,
bland annat Denzel Washington och Cristopher Walken.
Och så Dakota Fanning, som är en av de få bra barnskådespelarna tycker jag.

Filmen var bra. Både spännande och gripande.
Våldsam och blodig var den också, och det har jag ingenting emot i actionfilmer.
Lite väl lång var den kanske, nästan två och en halv timme,
så den blev lite seg ibland.
Men jag helt klart rekommendera den.

Länk till filmen på LoveFilm.

(Bilderna har jag hittat genom Google Bildsökning)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0