Mycket trevlig kväll i går!

Ja, det blev en mycket trevlig kväll i går, med familjen och släkten. Jag har ju skrivit om kvällen i inlägget under, men jag glömde ju då att skriva vad jag fick i födelsedagspresent.

Av Borzko, Jimmy, och Jenny fick jag ju min present i fredags, och den skrev jag ju om i det här inlägget. 

Av min mamma och pappa fick jag 500:- kronor och en bukett tulpaner.

Av min svärmor fick jag 500:- kronor plus en bukett blommor.

Av Jocke och Tindra fick jag en bukett blommor.

Av Anette och Kenneth fick jag en ansiktkräm, en kroppslotion och en dofttvål.

Av Mathias, Maria, och Patric fick jag en blomma i en kruka.

Vad Jenny fick i födelsedagspresent, det får ni säkert läsa om i hennes egen blogg.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Har du börjat fundera på hur du vill att din blogg ska se ut, när du nu har vunnit en egen domän? Jag har börjat fundera lite grand. Kul att någon annan fixar ens bloggdesign! Ha en trevlig söndag! ♥

2008-03-09 @ 09:32:44
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Bim

---> Junitjej: Nej, jag har inte funderat något på det än. Jag har inte hunnit. Jag har haft fullt upp med födelsedagsfirande här.
Ha en trevlig söndag du också.

2008-03-09 @ 09:52:18
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0