Oj, vilken bokläsarhelg jag har haft! ;-D

Ja, det var verkligen en slapp och skön helg!

Minsta möjliga nytta gjorde jag. Bara lite plockande och fixande. Och så lite tvättande och tumlande förstås.

En promenad både i fredags och i söndags blev det i alla fall. Och ett besök i solariet i söndags.

En hel del teve blev det: "Lets Dance", "Så ska det låta", och "Melodifestivalen".

Och en dvd-film: "Man on Fire".

Men framförallt så har jag läst väldigt mycket.

Jag avslutade en ljudbok: image2562 

Och så påbörjade jag en ny ljudbok: image2563

Jag läste ut tre böcker. Först:  image2564 

Sen: image2565 

Och sen: image2566

Och så påbörjade jag ännu en bok: image2567 

Så det var verkligen en bokläsarhelg för mig! Men vädret var ju urdåligt hela helgen, och varken Jimmy eller Jenny var hemma på hela helgen. Så det passade ju bra.

(Bilder från adlibris)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0