"Rambo 4"

image2708          image2709          image2713
image2710          image2711          image2712


I går kväll så såg vi filmen "Rambo IV".
Och jag måste faktiskt säga att jag tyckte att den var bra, och över min förväntan.
Första filmen, som kom 1982, tyckte jag ju då, var en helt fantastiskt bra film.
Tvåan och trean, tyckte jag väl var sådär..., i alla fall vad jag kommer ihåg nu.
Och jag hade inte väntat mig så mycket av den här, fyran.

Men jag tyckte att den var riktigt bra.
Men väldigt, väldigt blodig...
Är man känslig så ska man definitvit inte se den.
För det var nog en av de blodigaste filmer som jag har sett på ett tag.
Och jag måste ju säga att Sylvester Stallone, 62 år gammal,
är väldigt fräsch och vältränad för sin ålder.
Men det klart, man vet ju inte hur mycket som är tillfixat!

Länk till filmen på LoveFilm.

Länk till filmen på MovieZine.

(Bilderna har jag hittat genom Google Bildsökning)


Kommentarer
Postat av: Duvan

Jag har aldrig riktigt förstått mig på blodiga filmer. Vart finns den genen som fortsätter att kolla på en film där folk tex bara mördas alternativt misshandlas och det enda som syns är blod. Huvaligen.

2008-03-23 @ 14:21:10
URL: http://greendove.blogg.se
Postat av: Bim

---> Duvan: Smaken är ju, som tur är, som baken - delad. Själv så gillar jag blodiga filmer. Och jag tycker faktiskt inte att det är något fel med det. Annars så är jag en väldigt snäll människa som avskyr våld. Men i böcker och filmer så gillar jag blod, våld, och skräck.

2008-03-23 @ 14:55:18
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0