Så trött i dag också...

Och inte blev det något bloggande i dag heller...
Först var det en nästan lika jobbig arbetsdag i dag som i går...
Sen en sväng till Centrum med Jenny.
Efter det hem till min Moster Elsie, tillsammans med Jenny, för att fira Elsies 80-årsdag.
Kom hem vid niotiden.
Då blev det lite prat och umgänge med Borzko och Jimmy.

Och nu är klockan nästan tio och jag är jättetrött.
Hade ju tänkt blogga dom sex inläggen från i går...
Plus fyra inlägg från i dag:

- Dagens Jobb - Tisdag.

- Eftermiddagen - Tisdag.

- Kvällen - Tisdag.

- Fotografier från Elsies Födelsedag.
Men jag orkar inte nu...

I morgon får det bli bloggning hela kvällen!
Fast först så ska jag ju förstås jobba.
Och sen sola solarium.
Och sen så ska jag åka till Willys i Länna med Jimmy och storhandla.
Men sen så blir det bloggning!
Dom sex inläggen från i går.
Och fyra inlägg från i dag.
Och så några från i morgon också förstås!

Så förhoppningsvis så blir det lite mer aktivitet här i bloggen snart. Känner att jag har varit dålig på att blogga i några dagar nu. Men snart så är jag påskledig i fyra dagar, och då har jag lite mer tid att fotografera och att blogga! Så håll ut alla kära läsare! ;-D


Kommentarer
Postat av: Snurran

Stackars dig..Jag hatar att höra att ni har det jobbigt på jobbet - men jag vill ändå veta! Hoppas att det löser sig snart. Ingen vikarie för vår sjukling? Ta det du lugnt med bloggen, vi lovar att vänta troget på att du ger ifrån dig ett och annat livstecken - vi vet ju att du älskar detta och inte bara struntar i dina trogna läsare utan anledning! Sov så gott, kram!

2008-03-18 @ 22:15:33
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: victoria

Va bra =)

2008-03-18 @ 22:37:08
URL: http://www.victoriaaaaa.blogg.se
Postat av: Nilla

Klart vi väntar. Säg den som har tid och ork för jämnan ?
Tycker att du är en av dom som alltid har en stund över för bloggen.
Hoppas det är lugnare idag på jobbet.
Snart är det 4 dagars långledigt, vem längtar inte dit.
Kramis!!

2008-03-19 @ 05:54:43
Postat av: daniel

Är blogga i sig ett självändåmål för dig? Jättebra att du är ledig snart, så att du har tid återigen berätta allting du inte gör för oss

2008-03-19 @ 07:16:46
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, det har varit tre fruktansvärt jobbiga dagar på jobbet den här veckan. Och sen när det var möte i förrgår, och 80-årskalas i går, det gör ju inte saken bättre. Men i morgon är det sista arbetsdagen, sen är jag ju ledig i fyra dagar, och nästa veckan blir ju lugn.

2008-03-19 @ 14:32:28
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Victoria: :-D

2008-03-19 @ 14:32:46
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Nilla: Tyvärr så var det inte lugnare i dag... Men nu är det ju bara en dag kvar, och sen är jag LEDIG! :-D

2008-03-19 @ 14:33:44
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Daniel: Varför läser du min blogg, när du tydligen inte gillar den?

2008-03-19 @ 14:34:21
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0