Tjejsnack - Vecka 12 - 2008.

"Tjejsnack - Tjejer svarar på fem frågor i veckan".

Vecka 12 - 2008.
Ämne: Motion.


Gillar du motion? Om inte, varför inte?
Jag har väl egentligen ingenting emot motion. Men jag är väldigt lat...

Motionerar du/vill du motionera regelbundet, hur ofta?
Jag är en väldig periodare när det gäller motion. Jag vill motionera regelbundet. Men jag gör det bara periodvis. Lagom med motion tycker jag är kanske typ tre-fyra gånger i veckan. För tillfället så är jag i en lång och dålig period...

Hur långa är/vill du ha motionspassen?
En till två timmar är lagom tycker jag.

Vilken typ av motion gillar du/ägnar dig åt?
Jag gillar allra bäst promenader. Men jag gillar också simning, styrketräning, cykling, jogging, bodypump, spinning, med mera.

Motionerar du helst ensam, i sällskap med någon eller i större grupp?
Det spelar nog inte så stor roll. Tycker att alla alternativen är okej. Dom har olika fördelar och nackdelar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0