Dagens Dagbok - Fredagen den 16 maj 2008 - Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han hade varit ledig halva dagen i dag, för det hade kommit en tekniker från Dell på eftermiddagen och fixat hans dator.


Jag höll först på och fixade lite här hemma. Men sen så satt jag mest vid datorn i köket. Jimmy satt också i köket med sin dator. Han åt sen middag vid halvfemtiden, men jag åt inte eftersom jag skulle ut och äta på restaurang senare.


Sen så åkte Jimmy och jag iväg vid halvsextiden. Jag släppte först av honom hos en kompis i Högdalen. Och sen så åkte jag till restaurang Skebohof i Högdalen där jag och mina jobbarkompisar skulle mötas mellan halvsex och sex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0