Dagens Dagbok - Fredagen den 30 maj 2008 - Kvällen.

Vid halvsjutiden så flyttade jag upp till den övre balkongen, där det är sol en stund till. Satt med datorn i knäet där, och njöt av kvällssolen fram till halvåttatiden. Sen så kom skuggan även där, men det var så skönt ändå, så jag satt kvar i alla fall.


Borzko kom tillbaka hem igen vid halvåttatiden. Han satte sig då i vardagsrummet och tittade på sport på teve, en handbollsmatch var det.


Jag satt kvar ute på balkongen och bloggade, läste bloggar, och läste nyheter, till niotiden. Då blev det lite för kyligt för mig, och jag gick in och satte mig i vardagsrummet istället.


När handbollsmatchen var slut, vid tiotiden, så stängde av Borzko av teven, och så läste han i sin bok istället.


Jag började att läsa i en ny bok: "Så dumt!" av Mia Törnblom.


Sen vid elvatiden så gick Borzko och la sig för att sova. Han ska upp tidigt i morgon bitti, för att jobba extra.


Jag fortsatte att sitta och läsa. Men nu ska jag stänga igen datorn för i kväll, och så ska jag gå och lägga mig i sängen och läsa istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0